Blog

Latest Industry News

Mahindra: El concessionari número 1 de l’Índia

Tallers Atzerà és el nou concessionari oficial  del Penedès, Garraf i Anoia de la marca número 1 de l’Índia: MAHINDRA oferint els seus serveis de venda, i post-venda.

Et presentem el KUV 100

Amb el model KUV 100, el confort no és un concepte, és una realitat, gràcies a un disseny intel·ligent aquest SUV versàtil crossover City Urban, per la seva mesures de petites dimensions et fa gaudir del teu dia a dia.

És el cotxe ideal per a la teva conducció diària, amb tecnologia punta i sistema de seguretat ofereix una gran prestació per a la teva conducció diària. La comoditat durant el viatge i la conducció, s’experimenten immediatament gràcies a el gran espai interior i la seva altura de seient.

Et presentem el XUV 500

El nou Mahindra XUV500, tant en la versió FWD (4 × 2) com la versió AWD (4 × 4) es caracteritza per un nou disseny i amb l’equip complet de la sèrie. El seu nou morro i la redefinició de les mesures opaques aconsegueixen una millora aerodinàmica. Té 7 places amb tot el seu confort on trobaràs l’espai adequat per a la família i amics.

En totes les seves diferents versions d’acabat W6, W8 i W10 trobem la seva gran potència, robustesa, amplitud i comoditat per poder gaudir tant en ciutat com en muntanya.

A que esperes per a adquirir el teu mahindra, demana un test drive o telefona al 938902437 – 938172332 – +34661649002 (whatsapp)

Info Atzerà Motors

La història de el Grup Mahindra & Mahindra està estretament lligada a la destinació i a el desenvolupament econòmic del seu país, l’Índia.

De fet, l’empresa reprodueix un microsistema en estreta simbiosi amb el del seu país: Mahindra i La República de l’Índia doncs ambdues van néixer en els mateixos anys (1945-1947), compartint les mateixes aspiracions (projectar-se cap al progrés i el reconeixement global ), i ambdues han hagut de superar obstacles inevitables i dificultats que naturalment van trobar al llarg del seu període de creixement.

L’aventura va començar quan el Sr. K.C. Mahindra va visitar els EUA i va conèixer a Barney Roos, inventor de el llegendari Jeep, arran d’aquesta trobada li va sorgir la idea de si un vehicle que ha demostrat la seva força en els camps de batalla de la Segona Guerra Mundial seria adequat per a un terreny tan accidentat i dur com el de l’Índia.

De la resposta a aquesta pregunta va néixer l’empresa que, el 2 d’octubre de 1945, va començar a acoblar el Jeep Willys sota la llicència americana en territori indi.

Des de llavors, Mahindra & Mahindra ha tingut un creixement constant, convertint-se en un veritable “grup”, ocupant una posició destacada en sectors clau de l’economia índia.

El grup Mahindra, opera en sectors clau de l’creixement econòmic com tractors agrícoles, tot terreny, informàtica i turisme. També està present en els sectors d’automoció, agricultura, aeroespacial, components, serveis de consultoria, defensa, energia, serveis financers, equipaments industrials, logística, construcció, acer i motos.

Actualment M & M és el líder en el sector dels vehicles tot terreny a l’Índia i empra més de 200,000 persones en més de 100 països de món.
Avui en dia la presència de el grup es va establir en sectors clau de l’economia de l’Índia, inclosos els serveis financers, els serveis de negocis i logístics, components per a la indústria automotriu, information technology, a més del desenvolupament de les infraestructures Lifespaces, Mahindra Holidays & Resorts.

Dues societats de el grup, Mahindra Finance i Tech Mahindra, van sortir a borsa el 2006.
En 2014 Mahindra va ser inclosa en el Forbes Global 2000, el rànquing que reuneix les empreses més importants de l’món. El 2013 el diari britànic “Financial Times” va guardonar Mahindra amb el premi Boldness in Business en la categoria Mercats Emergents. El 2010 Mahindra va adquirir la majoria de les accions de REVA Electric i de Ssangyong Motor Company. El 2015 el grup va adquirir el 51% de Peugeot Motorcycles (grup PSA) i el 76% de Pininfarina.

Formula E

Mahindra Racing és un dels 10 equips que competeixen en el Campionat FIA de Fórmula I. Mahindra és un dels pocs participants que corren amb vehicles alimentats pel seu propi motor elèctric, els M5Electro, amb els quals espera repetir l’èxit aconseguit en la primera edició del Campionat.
La nova imatge de l’M5Electro, el nou cotxe de la propera temporada. El disseny ha evolucionat de l’icònic i exclusiu esquema de colors vermell, blanc i blau de l’equip, actualitzant per reflectir una nova i estimulant realització, que s’inspira en els símbols emblemàtics de l’Índia: el tigre de Bengala i la flor de lotus.

L’EQUIP

PASCAL WEHRLEIN
Nascut el: 18 octubre 1994
Nació: Alemanya
Wehrlein té el rècord de ser el pilot més jove a guanyar una cursa de DTM i el 2015 es va convertir en el més jove a guanyar el títol, a l’edat de 20 anys. Abans d’això, la seva destresa en els monoplaces va ser brillant ja que va ser campió de la ADAC Formula Màsters de 2011, a més de “Top Rookie” de l’Campionat F3 Europeu i subcampió de la Formula 3 Euro Series. En 2014, es va convertir en pilot de desenvolupament i de el simulador per a l’equip de Fórmula 1 de Mercedes AMG Petronas i, després del seu èxit al DTM, va competir en dues temporades completes de Fórmula per a l’equip Manor Racing i Sauber F1.

Jerome D’Ambrosio
Nascut el: 27 Decembre 1995
Nació: Bèlgica
L’experimentat belga Jérôme D’Ambrosio s’uneix també a Mahindra Racing per a la 5a temporada després de quatre temporades competint amb Dragon Racing, equip amb el qual ha competit en les 45 carreres que s’han disputat al llarg de la història de la Fórmula E, aconseguint 2 victòries, 7 podis i 2 poles. Aquest jove de 32 anys incorpora una àmplia experiència per a l’equip indi, fins i tot a nivell de Fórmula 1, amb 20 participacions com a membre de el programa de desenvolupament de pilots de Renault F1. Ha tingut una carrera llarga, variada i reeixida, amb reconeixements que van des de ser campió en la Fórmula Renault de Bèlgica i Campió de la Fórmula Internacional, a ser subcampió a la GP2 Àsia Seriïs.

www.mahindraracing.com

Deixar comentaris

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top