Motor dièsel REVO D+
Colors disponible: negre, gris asfalt, blau arrecife amb sostre bicolor negre
Nou disseny amb un frontal audaç i línies esportives, atrau totes les mirades des de qualsevol angle, un equilibri perfecte entre l’estil modern i la tecnologia d’avantguarda.
Aire condicionat i direcció assistida.
Interiors amb acabats de Carboni, guantera, seients símil pell amb costures color vermell microperforades amb el reposa-caps de Carboni i logo Ligier, pantalla tàctil e 10″ amb doble DIN 2 altaveus i càmara posterior. Llantes de 16″ color negre,
Sistema de calefacció amb 3 velocitats i lluneta tèrmica posterior, comandament elèctric centralitzat, apertura elèctrica portó posterior, doble neteja-parabrises davanter i neteja vidres posterior. Llums diürnes i faros davant amb tecnologia lead. Vidres finestres elèctrics. Clau porta ultimate. Intermitents als retovisors exteriors. Il.luminació lead ambiental interiors portes i tablier. Pedals esportius alumini.
Sistema de seguretat amb pinça de frenos a le 4 rodes i xasis monobloc amb reforços estructurals i barra antiintrusió ales portes. Llums leads diurnes.


































